A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi’nin ikinci haftasındaki üçüncü maçında, ilk iki seti kaybetmesine rağmen Arjantin’i 3-2 yenerek organizasyondaki dördüncü galibiyetini elde etti.
(ANKARA) – A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi’nin ikinci haftasındaki üçüncü maçında, ilk iki seti kaybetmesine rağmen Arjantin’i 3-2 yenerek organizasyondaki dördüncü galibiyetini elde etti.
A Milli Erkek Voleybol Takımı, 2026 FIVB Milletler Ligi (VNL) ikinci hafta üçüncü maçında Arjantin’i 3-2 mağlup etti.
İlk iki seti kaybetmesine karşın mücadeleyi çevirmeyi başaran ay-yıldızlılar, VNL’deki yedinci maçında dördüncü galibiyetine ulaştı. Arjantin ise turnuvadaki beşinci yenilgisini aldı.
Milli takım, VNL’nin ikinci haftasındaki dördüncü ve son karşılaşmasında bugün TSİ 17.30’da Belçika ile karşı karşıya gelecek.
Antepmanset ile Gaziantep’in nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Gaziantep’e dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.
Yorum Yap