SON DAKİKA
--:--:--

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldı

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, 30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa katılan Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, gençlerin gelişimine katkı sağlayacak merkezin kente hayırlı olmasını diledi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920 hizmete açıldı

(KÜTAHYA) – Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920, 30 Ağustos Mahallesi’nde düzenlenen törenle hizmete açıldı. Açılışa katılan Belediye Başkanı Eyüp Kahveci, gençlerin gelişimine katkı sağlayacak merkezin kente hayırlı olmasını diledi.

Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi ve Kafe1920’nin açılış programı, Kahveci’nin katılımıyla 30 Ağustos Mahallesi’nde gerçekleştirildi. Açılış programına Kahveci’nin yanı sıra Kütahya Valisi Musa Işın, İçişleri Bakan Yardımcısı Ali Çelik, Kütahya Hava Er Eğitim Tugay ve Garnizon Komutanı Tuğgeneral Mustafa Baş, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Genel Başkanı Doç. Dr. Mehmet Dinç, il protokolü, Yeşilay gönüllüleri ve vatandaşlar katıldı.

Bağımlılıkla mücadele çalışmalarına katkı sunmak amacıyla hayata geçirilen Kütahya Yeşilay Gençlik Merkezi’nde gençlerin sosyal, kültürel ve eğitsel faaliyetlerle buluşması hedeflenirken, merkez bünyesinde hizmet verecek Kafe1920 ile vatandaşlar için sağlıklı ve güvenli bir sosyal yaşam alanı oluşturuldu.

Programda yapılan konuşmalarda, gençlerin bağımlılıklardan uzak, sağlıklı ve üretken bireyler olarak yetişmelerinin önemine vurgu yapılırken, Yeşilay’ın yürüttüğü farkındalık ve rehabilitasyon çalışmalarına dikkat çekildi.

Açılışın ardından protokol üyeleri merkezi gezerek yürütülecek faaliyetlere ilişkin bilgi aldı.

 

Yorum Yap

Benzer Haberler
Tekirdağ’da aile içi iletişimi güçlendirecek seminer programı
Tekirdağ’da aile içi iletişimi güçlendirecek seminer programı
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel aşure ikramları başladı
Antalya Büyükşehir Belediyesi’nin geleneksel aşure ikramları başladı
Adıyaman Belediyesi, Siteler Mahallesi Parkı projesinde sona yaklaştı
Adıyaman Belediyesi, Siteler Mahallesi Parkı projesinde sona yaklaştı
BUSKİ ekiplerinden Gürsu’da dere ıslahı ve kanalizasyon hattı çalışması
BUSKİ ekiplerinden Gürsu’da dere ıslahı ve kanalizasyon hattı çalışması
Konaklılar Kordon’da sporla buluştu
Konaklılar Kordon’da sporla buluştu
Gediz Nehri’nin İzmir Körfezi üzerindeki etkileri Foça’da düzenlenecek panelde ele alınacak
Gediz Nehri’nin İzmir Körfezi üzerindeki etkileri Foça’da düzenlenecek panelde ele alınacak
Gündeyoğunun Güçlü Sesi
Antep Manşet

Antepmanset ile Gaziantep’in nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Gaziantep’e dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.

2026 Antep Manşet © Tüm hakları saklıdır. Gaziantep Haberleri