Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Uluslararası Telekomünikasyon Birliği Genel Sekreteri Doreen Bogdan-Martin ve ITU Telekomünikasyon Kalkınma Direktörü Cosmas Zavazava ile görüştü.
(ANKARA) – Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Uluslararası Telekomünikasyon Birliği Genel Sekreteri Doreen Bogdan-Martin ve ITU Telekomünikasyon Kalkınma Direktörü Cosmas Zavazava ile görüştü.
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Uluslararası Telekomünikasyon Birliği heyetiyle bir araya geldi.
Uraloğlu, görüşmede ITU Genel Sekreteri Doreen Bogdan-Martin ve ITU Telekomünikasyon Kalkınma Direktörü Cosmas Zavazava ile küresel haberleşme ekosistemindeki gelişmeleri değerlendirdiklerini belirtti.
Görüşmede, haberleşme alanında uluslararası iş birliği imkanları da ele alındı.
Bakan Uraloğlu, Türkiye’nin yenilikçi teknolojiler ve akıllı haberleşme sistemleri alanındaki çalışmalarını uluslararası platformlarda kararlılıkla sürdürdüğünü ifade etti.
Antepmanset ile Gaziantep’in nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Gaziantep’e dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.
Yorum Yap