SON DAKİKA
--:--:--

Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Fenerbahçe Beko’ya şampiyonluk tebriği

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı’nı tebrik etti.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Cumhurbaşkanı Erdoğan’dan Fenerbahçe Beko’ya şampiyonluk tebriği

(ANKARA)- Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi’nde üst üste üçüncü kez şampiyon olan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı’nı tebrik etti.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Basketbol Süper Ligi şampiyonluğunu kazanan Fenerbahçe Beko’ya yönelik kutlama mesajı yayımladı.

Erdoğan paylaşımında şu ifadelere yer verdi:

“Üst üste 3’üncü kez Türkiye Sigorta Basketbol Süper Ligi Şampiyonu olarak önemli bir başarıya imza atan Fenerbahçe Beko Basketbol Takımı’nı, taraftarıyla birlikte tüm Fenerbahçe camiasını en kalbi duygularımla tebrik ediyorum.”

Yorum Yap

Benzer Haberler
Donald Trump: Başlattığımız işi askeri olarak tamamlamak zorunda kalırsak İran artık var olmayacak
Donald Trump: Başlattığımız işi askeri olarak tamamlamak zorunda kalırsak İran artık var olmayacak
Hırvatistan, Gana’yı 2-1 mağlup etti
Hırvatistan, Gana’yı 2-1 mağlup etti
İngiltere, Panama’yı 2-0 mağlup etti
İngiltere, Panama’yı 2-0 mağlup etti
CENTCOM: ABD güçleri İran’da çok sayıda hedefe saldırı düzenledi
CENTCOM: ABD güçleri İran’da çok sayıda hedefe saldırı düzenledi
Tamar Tanrıyar hakkında gözaltı kararı
Tamar Tanrıyar hakkında gözaltı kararı
Filenin Efeleri, Arjantin’i 3-2 mağlup etti
Filenin Efeleri, Arjantin’i 3-2 mağlup etti
Gündeyoğunun Güçlü Sesi
Antep Manşet

Antepmanset ile Gaziantep’in nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Gaziantep’e dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.

2026 Antep Manşet © Tüm hakları saklıdır. Gaziantep Haberleri