SON DAKİKA
--:--:--

Bakan Uraloğlu, Suudi mevkidaşı Alswaha ile görüştü

Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Suudi Arabistan İletişim ve Bilgi Teknolojileri Bakanı Abdullah bin Amer Alswaha ile Riyad’da bir araya geldi.

0 Yorum Yapıldı
Bağlantı kopyalandı!
Bakan Uraloğlu, Suudi mevkidaşı Alswaha ile görüştü

(ANKARA) – Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, Suudi Arabistan İletişim ve Bilgi Teknolojileri Bakanı Abdullah bin Amer Alswaha ile Riyad’da bir araya geldi.

Uraloğlu, görüşmede haberleşme altyapıları, dijital teknolojiler ve geleceğin iletişim sistemlerine ilişkin başlıkların ele alındığını bildirdi.

Görüşmede, fiber optik altyapılar, ulaştırma koridorlarının dijitalleşmesi, uydu haberleşmesi ve uzay teknolojileri alanlarında ortak çalışma imkanları değerlendirildi.

Bakan Uraloğlu, teknolojinin dönüştürdüğü dünyada iki ülke arasındaki iş birliğinin güçlenerek devam etmesinin, Türkiye ile Suudi Arabistan ilişkilerinin geleceğine de yön vereceğini belirtti.

Yorum Yap

Benzer Haberler
Donald Trump: Başlattığımız işi askeri olarak tamamlamak zorunda kalırsak İran artık var olmayacak
Donald Trump: Başlattığımız işi askeri olarak tamamlamak zorunda kalırsak İran artık var olmayacak
Hırvatistan, Gana’yı 2-1 mağlup etti
Hırvatistan, Gana’yı 2-1 mağlup etti
İngiltere, Panama’yı 2-0 mağlup etti
İngiltere, Panama’yı 2-0 mağlup etti
CENTCOM: ABD güçleri İran’da çok sayıda hedefe saldırı düzenledi
CENTCOM: ABD güçleri İran’da çok sayıda hedefe saldırı düzenledi
Tamar Tanrıyar hakkında gözaltı kararı
Tamar Tanrıyar hakkında gözaltı kararı
Filenin Efeleri, Arjantin’i 3-2 mağlup etti
Filenin Efeleri, Arjantin’i 3-2 mağlup etti
Gündeyoğunun Güçlü Sesi
Antep Manşet

Antepmanset ile Gaziantep’in nabzını anbean takip edin. Gündemden siyasete, ekonomiden şehir yaşamına, kültür-sanattan yerel etkinliklere kadar Gaziantep’e dair en güncel gelişmeleri tek adreste keşfedin. Şehrin ritmini yakalayın, hiçbir detayı kaçırmayın.

2026 Antep Manşet © Tüm hakları saklıdır. Gaziantep Haberleri